Onsdag den 4:e Maj 2016

Vet att det är människor som undrat om vi vill ha barn efter detta som hänt och det vill vi.
Ebba ska ha syskon, det är viktigt för oss att ge henne det så därför tänker vi fortsätta försöka att kunne ge henne det och för oss spelar det ingen roll om det sker nu eller om 2-3 år.
Vi stänger inga portar utan det händer när det händer.
Men klart att man är orolig och känner en typ av ångest och nästa barn kommer inte bli ett ersättningsbarn för vår älskade Lilleman, jag är tvåbarns mamma men har en ängel i himlen som alltid kommer finnas med oss!
Vet även att det har varit jobbigt för vissa vänner att berätta för mig när dom blivit gravida men känn inte så, jag är glad för eran skull lika mycket som jag vet att ni delar min sorg med mig =)
 
Skolan börjar lida mot sitt slut och jag börjar få lite prestationsångest, mycket kvar att klara av och tiden är mycket knapp. Allt ska vara klart till slutet på denna månad och jag känner inte just nu att jag kommer hinna med allt.
Hoppas jag kan hitta en lösning så jag fixar allt i tid.
I morgon är familjen lediga och vi ska åka ner med husvagnen inför sommaren, längtar till varma sköna sommarkvällar med sin familj och bara ha det bra =)
 
Igår var vi på äventyr och Ebba älskar verkligen djur och det går inte att beskriva hur extas och glad hon blir över att se en häst eller en gris =D  Min älskade Ebba, du har blivit så stor och vuxit upp och du lär dig nya saker hela tiden och det är en sån underbar känsla att just jag är din mamma som får vara med på din resa genom livet =)
 
Ta hand om varandra!
/ Elin
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0