Torsdag den 18:e februari 2016

17 dagar har gått, 17 dagar av sorg. 
Jag tänker på dig hela tiden min älskade son!
Jag försöker leva på som vanligt och sätter på ett leende när man vistas bland människor för att gömma sin smärta och slippa frågor. 
Jag har förlorat mitt barn, jag har en ängel i himlen och jag har en urnsättning som väntar. 
Livet är fortfarande så overkligt och jag kan inte förstå, jag kan inte förstå, JAG KAN INTE FÖRSTÅ!!! 
Jag saknar dig och mitt hjärta gör bokstavligt talat ont! Jag fick EN möjlighet att hålla dig och ha dig i min famn, EN möjlighet att visa hur perfekt du är som du är, EN möjlighet att ge dig all kärlek i världen, EN möjlighet att pussa dig god natt... 
Sen va du tvungen att tas ifrån mig, och jag kan på nått sätt inte förlåta mig själv för att det blev såhär. 
Vila i frid älskade barn! Du fattas oss❤ 

Ta hand om varann! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig hjärtat ❤️ Föralltid för evigt ❤️

2016-02-18 @ 22:40:53
Postat av: Mia

De va ifrån mig innan 😘 /Mia

2016-02-18 @ 22:41:22
Postat av: Anonym

❤️

2016-02-20 @ 13:58:30
Postat av: Sara

Du vet vart jag finns , alltid ❤️

2016-02-20 @ 13:59:21
Postat av: Anonym

Kan inte föreställa mig hur dåligt ni måste må, usch... Livet är så jävla orättvist.. 💖 tänker på er 😘

Puss å kram lina

2016-03-01 @ 00:24:07
Postat av: Lina m

Kan inte föreställa mig hur dåligt ni måste må.. Usch, livet är så grymt orättvist.. Finner inga ord. 💖😞

Puss å kram lina

2016-03-01 @ 00:26:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0