Måndag den 8:e februari 2016

Sitter i bilen utanför skolan och försöker samla ork och vilja till att gå ur bilen. 
Det är måndag idag, jag hatar nu mera måndagar, jag hatar att kvällarna kommer, jag hatar att behöva lägga mig i sängen och mötas av mina tankar och verkligheten. 
Det är faktiskt såhär min verklighet ser ut.
Hur kan man bolla med sig själv för att klara av att hantera ångestattackerna som kommer med lagom mellanrum? 
Jag får panik av att träffa människor som vet om vart vi står just nu. 
känns bättre att va bland folk som inte vet. 
Men jag kan inte heller undvika alla vi har omkring oss.  
Jag har gått sönder!

Min blogg, min skrift.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0