Söndag den 25:e December 2016

Just dä! Bloggen!! 

Har typ glömt hur man gör och kommer nog inte fortsätta heller utan va mest rastlös i stundens hetta.. 
julfirande dag 3 är klar och vi är helt slut hela familjen. Tror jag dessutom åkt på nån jävla skit förkylning men bättre ja blir sjuk nu innan lillebror kommer. 
En vecka kvar sen jävlar tänker ja göra allt som står i min makt för att det ska komma igång, så jävla ap trött på att va preggo och jag fattar inte hur människor kan tycka de är mysigt å allt fan va de är... Nä fy fan för å va gravid men mysigt med tillskott i familjen ☺❤ 
De händer inte så mycket annat i livet, förmodligen därför ja inte skriver här eller helt enkelt har bättre saker för mig än å uppdatera alla sneaklovers ✌️ 
Ha de gött mina vänner och fiender! 
Min blogg, min skrift! 
/Elin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0