söndag den 3:e april 2016

Haft påsklov denna vecka från skolan och jag har gjort allt annat än å plugga. 
Mycket tid har gått annat och inget 😆
Har gått brevid på nya arbetet och jag trivs riktigt bra! Kul med ny arbetsplats och kollegor.
I morgon är sista "brevidpasset" sen släpper dom lös mig 😅 
Nu är det Johan Falk i sängen sen sova.

Tänker på dig hela tiden och saknar dig så hjärtat värker. Snart får du förhoppningsvis frid och kan vänta på oss i himlen. 
Önskar vi kunde va tillsammans och att jag fick hålla dig i min famn och ge dig all min kärlek. 
Det är du som gör himlen vacker för oss❤

Kommentarer
Postat av: Mia

Kommer blir så bra hjärtat ☺️❤️
Lilleman är endel av den vackra stjärnorna på himlen och väntar på er och kommer alltid att finnas med er ❤️ Älskar dig min fina vän 😘

2016-04-05 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0