Torsdag den 5:e November 2015

Okej så det blir visst ett inlägg till och risk för fler 😅 
Har gjort mig en liten funderare och kommit fram till att jag ska börja plugga till våren till uska. Sen kanske vidare till ssk om jag inte tröttnat på pluggeriet 😆 
Vart i Restaurangbranschen sen 2009 så jag känner mig så himla mätt och färdig påt. Jag KAN detta nu så nu blir det att prova nått annat.
Visst att jag inte va så jävla goodie i skolan men tur man vuxit upp och blivit klokare så att sätta sig och plugga kanske inte är så dumt ändå 😃
I morgon är det fredag och på lördag åker jag och Tobias till Ullared och köper julklappar 😁
Allt för denna gång! 
Ha de gött mina vänner och fiender .!
Min blogg, min skrift .! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0