Måndag den 25:e Maj 2015

Oj vad tiden springer iväg. 
Redan snart varit tillbaka på jobbet i en månad.
Idag fick vi ett glatt brev i brevlådan där vi blivit erbjudna en dagisplats åt Ebba och det kändes så skönt att kunna släppa den oron även om det känns jävligt pissigt att inse hur fort ens barn faktiskt blir stor. 
Vi va där idag och presenterade oss och visade upp både oss föräldrar och Ebba och vi fick ett glatt välkomnande så det känns bra som mamma och jag tror hon kommer trivas där =)
På fredag får vi hem vår nya bil och på lördag blir det en tripp till Gekås Ullared! =D 
Vi har ju stått i kö till en bottenlägenhet och det har vi fått en nu så det blir flytt i slutet av sommaren. Skönt att det äntligen kan gå lite framåt i livet! 
Håller ju på med körkortet också,  uppkörningen va en baggis så den är godkänd och klar så nu är det bara teorin som jag bråkar med sen är mitt liv rätt så komplett om jag får säga det själv! =) 
Dags att sova, jobbet kallar även i morgon. 
Ha en gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0