Torsdag den 5:e Mars 2014

Ja idag var det vårkänslor ute.
Men man vill inte ta ut nått i förskott för sist när alla ropade Hej för tidigt kom ett bakslag och kallt igen.
Men man kan ju alltid önska och hoppas att vintern är över och vi kan få ha vår istället för att det ska gå till sommar direkt..
Tog en promenad förut med Milli och Inez till Hjärta till Hjärta och kollade läget.
Det börjar bli rutin att gå dit. Dags på lördag igen då dom har öppet mellan 11-13 så det blir en bra förmiddagspromenad =)
Hoppas det blir bra väder i helgen som dom säger så man kan va ute lite mer.
Annars blir det en lugn och skön helg.
Jag börjar räkna ner här hemma då det inte är långt kvar tills jag ska börja jobba på heltid igen.
4:e Maj börjar jag jobba och Tobias går hem med Ebba =)
Ska bli skönt att tjäna pengar igen men sjukt jobbigt att va ifrån min bebis!
Nu blir det ladda upp för Familjen Annorlunda på 4:an.
Ha de gött mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0