Onsdag den 18:e Mars 2015

Tog mig en promenad till stan i morse sen ett besök i Linghem hos Tessan.
Nu inväntar vi pappa Tobias för att sen åka och äta middag hos min kära mamma. 
Helgen blir lugn. Ska iväg på lite kalas annars blir det lugnt och skönt. Ska plugga teori då jag börjat med körkortet äntligen! 
Gör halkan på måndag och efter det bokar jag teori och uppkörning =) 
Nu jävlar ska jag ha det där kortet om det så är det sista jag gör! 😃
Snart fyller jag 25 också! Helt sjukt! 
Skulle åka iväg på en kryssning först men det blev inte så.
Så nu blir det förmodligen en utgång fast helgen efter jag fyllt för annars är det ju påskhelgen och då är man ju så upptagen i att äta påskmat här och där! 😂
Ha de gött mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0