Tisdag den 28:e Juli 2015

Flyttlasset har nu gått och vi har äntligen fått våran bottenlägenhet med uteplats.
Allt är mycket bättre och större i denna =)
Skönt att vi fick komma in en vecka tidigare då jag är så nojig och fick för mig att det skulle ta tid för Ebba att "bo in sig" men de va ju en baggis =) 
Skönt att allt flyter på och funkar så bra.
Snart åker vi till Turkiet också en vecka och lilla Ebba ska va hemma med mormor.
Hon kommer ha det så bra ♡ 
Så ni som är så fördomsfulla som jag vet vissa är som läser min blogg är välkomna med era komentarer om vilken dålig mamma jag är som lämnar mitt barn en vecka för att åka utomlands och allt där till. Kom igen! Slå mig på käften med era åsikter. 
För övrigt ska jag bara påminna mig själv om att jag har körkort! Kan fortfarande inte fatta 😃😃
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0