Torsdag den 29:e Januari 2015

Idag tog Ebba sovmorgon till 9.00 sen straxt efter 11 drog vi iväg till ikano och träffade Milli och Inez och det blev en heldag. Kom hem vid 18.00 men det va skönt att va hemifrån kan ja säga.
Man får en helt annan energi så när jag kom hem började jag städa så nu fick man ett rent hem också =D
Fick med mig en dator hem också lite sådär impulsivt men det är gött med dator när man ska sitta och fixa med massa grejer är det skönare att sitta vid dator än vid telefonen!
I morgon är det fredag, vankas middag hos mor. På lördag kommer fina Emma och Fekke från Stockholm, först middag ute på stan och fira Tommy sen bowling med Emma och Fekke. Gött! =)
Söndag vankas fikabesök och tårta.
Ha det gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0