Onsdag den 18:e Februari 2015

Ja igår kunde ju Ebba fått en liiite bättre 6 månaders dag än magsjuka. Hela familjen helt slutkörda i kroppen men nu mår vi mycket bättre. Idag har vi vart ute och fått frisk luft och storstädning från golv till tak är gjord! 
Så jag hoppas att dom äckliga bacillerna är borta nu. 
Jag kan verkligen inte få nog av Ebba. 
Hon är verkligen det bästa som hänt mig och jag har sån ångest så fort jag bara inte är i samma rum som henne.  
Önskar jag kunde limma fast henne på mig så jag kunde va med henne 24/7.
Jag är beroende av henne och klarar knappt gå på toa utan att hon är med 😂
Nu ska jag hoppa i renbäddad säng och ny duschad och sova igen några timmar innan man tar torsdag. 
Ha det gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0