Tisdag den 27:e Maj 2014

Idag är det tisdag och på söndag är denna månad slut också.
Tiden går fort och snart är sommaren över också, efter midsommar vänder det.
I helgen som var blev det en 48 timmars kryssning till Tallin och det var super skönt och behövligt att komma iväg och göra nånting. Kanon väder hela helgen så det gjorde ju absolut ingenting att sitta på däck en hel eftermiddag och få lite solbränna på köttet =)
Igår blev det bergs slussar och en go glass i det fina vädret med min käraste och sen lite go pastasallad och kött till middag på kvällen. Passade även på att träffa Sara och Edvin en sväng på stan =)
Idag har jag träffat min fina Linda för lite gossip över en lunch, himla trevligt.
Får se vad som händer resten av veckan, i helgen fyller bror år och nästa helg fyller fasters tjejja Agnes hela ett år.
sjukt vad tiden går fort :D
Har börjat packa lite inför flytten också n det är ju en månad kvar så jag delar upp det lite så jag har nått att göra hemma vid dåligt väder =)
Ha det gött mina vänner och fiender:!
min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0