Söndag...

Mja dom där jävla söndagarna fortsätter att komma så jävla fort.
Gillar inte att de bara är två ledigt man hinner inte så mycket.
Idag blev det iaf besök hos mor, städning hemma, åka och titta häst sen hem för bakning av chokladmuffins och nu landning i soffan i väntan på filmen som ska börja kl.21 på 3:an innan sängläge.
Tur man har lite inbokat denna vecka och nästa vecka så dagarna kan gå lite fortare.
Någon som kan klippa mina toppar.?
Ja orkar inte gå till en frisör och va överdrivet trevlig så om det finns någon som kan klippa till mina toppar så hojta till.
Nahe, varva ner lite och ta igen smärtan i ryggen lite så man klarar av att sova sen.
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0