Fredag 21:e mars 2014

Det är fredag äntligen.!!
Som jag har längtat efter helg.
Helgen består av massa roligheter, hoppas vädret håller i sig också så man kan grilla i morgon som det pratats om.
Igår va vi uppe hos bm och vi fick höra hjärtljuden, och hur jävla coolt va inte det.!?!?! Har fått höra andras innan men nu va det ens egna bebis och de va riktigt häftigt :D Och allt såg bra ut, både med bebis och diabetesen dom va nöjda med mig så de va skönt.
Min bm blir lite fundersam över att jag går ner i vikt istället för upp men magen växer ju på mig och alla värden är bra så de va inget att oroa sig över.
Slipper de bli jobbigt sen efter graviditeten att ta bort kilona ;)
I morgon går jag in i halvtid redan, helt sjukt va fort dessa 20 veckor gått men det gör inget för jag och många andra längtar något enormt efter den som ligger i magen =)
Och på tisdag nästa vecka får vi veta (förhoppningsvis) vad det är för kön också :D Vad tror ni.?
Jag är bombsäker på en pöjk och vart det hela tiden men vi får se om man kan hitta nått på bilden eller inte =)
Nu ska jag ta helg och ladda inför matchen i CC ikväll. =)
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0