8:e Mars 2014

Ja helgen blev ju inte som planerad då våran bil skulle pront gå sönder..
Men nu är den fixad och några tusen mindre på kontot. Så våra planer för helgen fick ändras tråkigt nog.
Tur att det fina vädret som varit idag har lyst upp det hela iaf så man fått känna någon glädje.
Och påtal om glädje till alla mammor där ute... Ni vet den där känslan alla pratat om när man ska känna de där kurret i magen från bebisen, den typiska hungerkänslan som är något helt annat. Den kom idag.!!! Och både jag och Tobbe fick chansen att verkligen känna på kurret, vårat pyre visade liv och lyckan som uppstod var obeskrivlig, första riktiga livstecknet efter första ultraljudet och de händer så mycket nu, magen har börjat ta form och växa och idag fick man även känna för första gången att de finns ett liv i ens mage. Hur sjukt är inte det?!?!?
Ni mammor vet vad jag talar om och jag kan inte förns nu förstå vad alla menat som försökt förklara hur de känns.
obeskrivlig känsla och lycka.!!
Nu ska här sovas..
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0