2:e Mars 2014

Ny månad och denna månad ändras det till sommartid men blev lite skeptisk till sommar när den där jävla snön kom tillbaka idag. Men de verkar som att den försvinner ganska fort så de får vi hoppas. Helgen har varit helt underbar, i fredags gick jag och kärleken ut och åt middag bara vi två och de va suuper mysigt. Efter middan träffade vi hans familj och släkt.
Igår blev de Vikingstad hela eftermiddagen/kvällen med sköjigt umgänge =)
Idag ringde klockan 04.40 och de va dags att åka till Ullared. Vart där hela dagen och jag är såå jävla nöjd med allt vi fick med oss hem =)
Har nu precis landat i soffan efter mat och allt to do.
Så nu blire att ligga kvar i soffan tills sängen ropar och de är dags för sömn inför ny arbetsvecka.
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0