29:e Mars 2014

Lördagen är över och födelsedagsfirandet har vart i full gång sen i eftermiddags.
Mycket trevligt så ett stort tack till alla som kom idag för att fira Tobias och i morgon är sista dagen.
Sen nästa helg är det min tur.
Sen är vi klara för iår i detta hushåll =)
Igår blev det en tur till Hamlet för fin middag med fin sälle =)
I morgon ska vi försöka hinna med ett besök till ikea också då jag vill sätta dit ett badrumsskåp under handfatet så hoppas man kan hitta nått där.
Fick träffa fina Tessan igår också, evigheter sen.! Snart ses vi igen =)
Nu blir det att slappna av en stund för första gången idag innan sängläge och ladda batterier inför morgondagens bakning.
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0