Söndag den 22:e Juni 2014

Helgen har gått mot sitt slut och den har spenderats i kusten i stuga och husvagn.
Sjukt skönt att byta miljö för en stund och bara va. Blir en tripp dit snart igen.
Väl hemma har det tagits lugnt med uppackning, mat, skön dusch och chill i soffan.
I morgon ska vi åka och kolla på lägenhet och jag har en bra känsla i magen så de känns bra.
För övrigt, v.33 igår och magen och tösen växer. Det börjar dra ihop sig nu så ja hoppas vi får flytta när det är tänkt och sen att våran bebis kan komma ut =)
Längtar ihjäl mig till att få ha henne i min famn för första gången och känna familjelyckan tillsammans med min man ♡
Nu blir det film innan sängen.
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0