29:e Januari 2014

Livet är en cirkus och livet är en lek.
Livet har motgångar och medgångar, man förlorar människor och man vinner människor.
Livet är en gåta och man kan aldrig veta hur ens liv kommer se ut.
Man väljer sina val och beslut själv.
Gå din egna väg och skit i allt annat.
Jag tar bort allt i mitt liv som har med dålig energi att göra och blickar framåt i vad som faktiskt betyder nått.
Jag värderar annat nu istället för att hålla på med idioti. Jag skiter i allt och lever i min lyckobubbla som jag mår mycket bättre av.
Jag bryr mig inte om vem som har öppnat sin käft och sagt att jag väntar barn utan jag lever i nuet och som sagt, de får mig att må så mycket bättre.
Tack för mig.!
Ha det gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0