28:e Januari 2014

För de är ju så jävla roligt att hosta tills man spyr, hosta sönder revben och hosta tills man inte har nån röst kvar.
Riktigt jävla as roligt är det.!

Du borde kanske ta tag i dina egna problem innan du lägger dig i andras.
Jag hoppas att du förstår att det pratas om dig och de är inte synd om dig.
Du har själv satt dig i denna situation då du skriver ut precis allt på Facebook.
Och du borde passa dig för med tanke på i vilket båt du själv satt dig i.
Och detta säger jag inte för att va elak men du borde tänka dig för, för nu är det inte långt ifrån att det går åt skogen för dig. Och du har bara dig själv att skylla.
De är din egna huvudvärk om du väljer att tro på vad andra säger istället för att ta reda på sanningen så därför har jag gjort samma sak och det ser inte speciell ljust ut för dig.

Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0