18:e Januari 2014

Mysig och lugn lördag med god mat och bra film. De kallar ja kvalitet.
Människor har nu börjat lägga märke till att de är nått som inte stämmer.
Att folk börjar fråga mig om den här människan har något allvarligt problem.
Människor börjar se att saker står inte rätt till. Och allt detta syns på Facebook som är ett forum som vilken människa som helst kan komma åt hur eller hur.
Har man då en viss roll som person skriver man inte ut allt på en officiell sida där folk som inte ska se saker ser det iaf.
Ja skiter i vilket, jag kan men tänker inte göra nått åt saken för de är inte mitt bekymmer men när folk börjar komma och fråga mig då har de nog gått lite för långt för jag är inte delaktig på NÅGOT sätt över huvudtaget i detta som händer just nu då ja inte vet utan bara får höra de mesta av andra.
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0