2:e Februari 2014

De är söndag och i morgon är det dags för jobb efter en vecka hemma.
Känner mig inte helt kry men pengar måste man ju ha så jobba blir det.
I morgon börjar äntligen buggen igen,
Som jag längtat.!!
Äntligen får man göra de man gillar bäst.
Igår hade vi främmat på 14 pers och riktigt lyckat blev det. Tack för det =)
Börjar också äntligen få ett ordnat hem.
De tar tid men nu trivs jag mer och mer för varje grej man fixar.
Ska bli så otroligt spännande när man får börja göra ordning i barnrummet.
Har ju inte kunnat hålla mig då de kliat så mycket i fingrarna så jag har ju redan börjat små handla lite, men ja blev stolt över att ja kunde vänta 13 veckor iaf :D
Man vill bara köpa allt man ser men fan, ju mer man handlar ju mer längtar jag.
Jag har ju handlat ganska mycket innan då jag har många barn omkring mig men nu är det till mig själv för första gången!
Bara den känslan är ju sjuk.! :P
Jag lägger pengar på mitt egna kommande barn.!! HALLÅ?!?!?! Ja som inte ens skulle ha några barn, jag va bombsäker på de. Men nu kan ja inte tänka mig nått annat. Ja är så sjukt lycklig, de liv ja lever nu, jag har aldrig mått så bra, aldrig fått så mycket kärlek av nån. Helt stört.! Man trodde man visste vad kärlek var, men inte förns man hittat den människan och verkligen bokstavligt fått uppleva riktig äkta kärlek!
Tack min finaste Tobias för att du skrev till mig och för att vi hitta varann. ♡
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0