13:e februari 2014

Såg att i förra inlägget hade ja skrivit både fel datum och fel månad hehe =)
I morgon är det fredag igen, gött att veckorna går fort.
Jag upptäckte igår att mitt hår blivit tjockare, och vem blir inte lyckligare än lilla skallepär Elin.?
Tror inte de finns nån i världen som har så tunt hår som jag har.
Så jag tänker absolut njuta av det så länge jag kan. Tyvärr försvinner det ganska fort sen men va gör det.?
Jag har ju fått uppleva något jag aldrig gjort förut =)
Annars mår jag wätt bra, suddat bort allt i mitt liv som ger dålig energi och de är nog bland de bästa jag gjort.!
Skiter i vad alla pratar om och bryr mig inte ett skit om vad människor tycker.
Jag lever i min lyckobubbla och har aldrig varit så glad och lycklig som jag är nu.
Så tack till alla som gjort att jag valt att ta vissa beslut genom att sudda ut människor från mitt liv.
Ha de gött mina vänneroch fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0