Fredag den 15:e augusti 2014

Idag är det sista dagen med busfrö i magen. I morgon bitti blir det inläggning och igångsättning.
Ska bli så sjukt spännande att äntligen få se hur livet i magen ser ut.
Vårat första möte med varann känns redan helt magiskt.!
Börjar bli lite nervös men de kommer nog mer i morgon ju mer dagen får gå.
Helt sjukt att vi är inne på dom sista timmarna med vårat älskade barn i magen innan vi får se henne.
Har inte riktigt fattat än att vi blir föräldrar under helgen.
Känslan är pirrig och helt obeskrivlig.
Så dagen idag har bestått av vilande sen en massa städning hemma så är allt är rent och fräscht när man kommer hem.
Tagit en dusch och ska snart lägga mig i en renbäddad säng och hålla om min älskade karl innan vi far iväg i morgon.
Tack alla som hört av sig under veckan och dagen och önskat oss lycka till i morgon. ♡
Nästa gång jag skriver är jag mamma!!
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!




Sista magbilden ♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0