Torsdag den 24:e April 2014

Igår satt jag i soffan och kände hur pluttam rörde sig i magen, tittade ner och upptäckte att nu ser man när hon lägger till en spark eller va de nu är hon gör.
Haha det bara pirrar i hela kroppen att hela tiden se utveckling på henne redan nu när man inte ens har sett henne. =)
Längtar nått enormt efter att få ha en bebis i famnen :D
Försäkringskassan hatar jag för tillfället, är det inte världens längsta kö så är det fullt och man ska återkomma senare.
Aa och 14 försök senare och inget bättre resultat iaf. Skit på er.!
I morgon är det fredag och helgen är fullspäckad känns det som.
Hoppas alla får en bra helg med gödda väder =)
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0