Torsdag den 17:e april 2014

Ska straxt åka iväg för att jöbbe lite innan det blir långledigt. Ska bli skönt med två extra dagar ledigt.
I eftermiddag kommer Mia och Amy på besök sen ikväll tittar Linda förbi innan hon åker till Spaninen i morgon.
Va hos bm i morse för kontroll med värden och hjärtljud och allt va det va och allt såg strålande ut, lite prat med diabetes läkarna och de blev lite höjning av mina doser då mitt blodsocker inte vill gå ner men som tur är så är det inget konstigt då jag kommit så pass långt i graviditeten nu så rubbingarna är väntade =)
Plus att nu börjar dom lite tätare kontrollerna, så har varannan vecka än så länge så får vi se hur nästa ult ser ut när jag ska dit om bebis växer som hon ska eller för fort =)
Annars vill jag önska alla en Glad Påsk.
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0