Söndag 6:e april 2014

Dagen för 24 år sen som man föddes.
Åren går fort..
Har haft en jätte bra födelsedag med många grattis från alla håll och kanter och jag tackar så mycket =)
Blev även besök här hemma med jordgubbstårta som jag bakat och den blev godkänd! =)
Firandet fortsätter i veckan plus i helgen igen sen ska de va över för detta år =)
Nästa år blir de fest både för mig som blir 25 och för bror som fyller 30 hehe de blir sköj =)
Har intagit sängläge för kvällen och har så sjukt ont i mina fogar idag.
Måste införskaffa mig ett bälte så jag slipper denna värk för den är verkligen inte rolig när man känner sig lite smått som en 80 åring.
Nae nu ska jag försöka ladda inför ny vecka på arbetet så de kan bli ny helg igen.
Ha det gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0