14:e april 2014

Ny vecka, nya möjligheter.
Efter att jag gick ner i tid på jobbet har jag inte haft lika ont i mina fogar vilket är sjukt skönt. Hoppas det kan hålla sig såhär nu hela vägen.
Gick in i v.23 i lördags och det är mycket som händer där inne nu =)
Vi känner henne mer och mer och Tobias kan verkligen känna när hon rör sig nu istället för lite bubbel som det va innan.
Magen växer och gror =)
Just de har ju inte sagt det innan men vi ska få en liten tös som det ser ut nu, ska kolla en extra gång när jag är i v.28 och efter det kommer det även bli lite tätare tillväxt kontroller så hon inte växer för fort där inne och inte blir så överdrivet stor =)
Jag kan knappt vänta tills jag får hålla mitt eget i barn i famnen och följa med henne under en lång tid i livet.
Det är så sjukt att jag ska bli mamma, jag trivdes ju så bra med att va gudmor till små underbara liv men nu ska jag ha ett eget barn, jag som inte ens skulle ha några kids :P
Men hittar man rätt så gör man och jag har så mycket att se fram emot med min kärlek =) Jag har hittat rätt i livet helt enkelt ;)
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0