Torsdag den 5:e September 2013

I morgon är det fredag och dags för helg igen.
Veckorna går fort men de är skönt tycker jag =)
Träningen är i full gång med Mia och de går kalas.
Vi har även lagt upp ett schema på hur vi ska göra och vad vi ska göra, så de känns jätte bra.
Vi puschar varann också vilket är ännu bättre.
Så mina vänner, ni får faktiskt ursäkta mig om ja kommer va osocial i veckorna ett tag framöver men jag gör detta för min hälsas skull och min diabetes.
Men ja kan fortfarande umgås på helger så glöm mig inte utan ge mig erat stöd och hjälp mig och puscha mig. =)
Ska även försöka sluta röka from måndag, känner mig ganska inställd för det så kommer definitivt ge det ett försök.
Mina dagar kommer iaf se ut såhär.
Måndag:Jobb sen buggkurs. Tisdag-torsdag: Jobb sen träna. Fredag och lördag ledig sen varannan söndag: Träna.
Känns bra och kommer inte släppa efter nu. Sen ska jag även gå kvällspromenad med Anna så ofta jag kan och orkar nu när hon blivit granne och allt. =)
Cyklar även till jobbet dom dagar vädret tillåter så de är mycket som händer nu och banne mig om det inte ger resultat. 
Väntar bara på bekräftelse från Transportstyrelsen om mina ögon så ska de sättas fart med körkortet också. =)
Nu ska här sovas så de blir fredag nångång.
Är lite nervös då dagen i morgon ska ja sättas på prov på jobbet. Men ja vet att jag fixar detta. =D
Ha det gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0