Söndag den 29:e september 2013.

Söndag igen och denna helg har varit super. Igår va de tjejkväll hemma hos mig och det vart riktigt lyckat med utgång. Tack alla inblandade för kvällen igår. =)
Idag vankas de middag hos svärföräldrarna sedan hem till min mor för att säga adjö till min älskade Lillefot som ska få somn in på tisdag. =(
Jag kommer sakna dig nått förbannat mycket men du kommer må mycket bättre i katthimlen. <3
Och glöm inte hälsa till Smulan som väntar där på dig. <3
I morgon är det näst sista gången på bugg 1:an sen fortsätter vi med 2:an. =)
Idag bokade även jag och Tobias resa till England och betald är den också så den 22:e November åker vi iväg i fyra dagar.
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0