Söndag den 22:e September 2013

Agnes dop va super fint och ja är så stolt som är faster till denna underbara tösabit. Träffade henne en stund idag hos min mor och hon lyser upp som en sol varje gång hon ser mig och de värmer något så otroligt i mitt hjärta. =)
Måndagen kom och ja blev hemma från jobbet i 3 dagar pga förkylning så de blev inget gym utan kvällspromenader med grannen Anna och pussel som ja börjat lägga men de ligger lite på is nu då de inte händer så mkt längre :P
Va på jobbet torsdag och fredag iaf och de är så kul när man kommer tillbaka och får höra av stammkunderna att dom saknat en. =)
Lördag blev namngivelse för lille Oskar men också blev firande av Anna och Micke som gifte sig i fredags. Stort grattis till er =)
Nu vankas ny vecka med bugg, träning, jobb och provtagning inför mitt diabeteabesök nästa torsdag.
Nu ska här sovas brevid min kära =)
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0