Söndag den 1:e september 2013

Söndag och helgen är slut. Helgen har även varit riktigt lugn och skön. 
I fredags va vi på Ljungsbro marken med familjen Kinnå/Pettersson. =)
Blev inte så långvarigt då vädret inte ville med oss.
Igår åktes vi till Loftahammar marken och kollade läget sedan till Gudinge badet i Västervik och grillade. =)
På kvällen va de bilträff men de höll bara tills la policia kom. 
Idag har jag vart och fixat gymkort med Mia så nu jävlar ska här tränas. =)
Sen blev de middag hos mor och ja passade på att mysa med min skrutt Agnes <3 
och sedan avslutades denna söndag med bio. Såg The Heat och jag rekommenderar den för jävlar så bra den bra.
Och självklart fick jag till mitt skallade skrattanfall så de lät i hela biosalongen. Haha :P 
Bra filM iaf!! =) 
Nu blir de sova och ladda inför ny arbetsvecka. Och på fredag ställs jag på prov på jobbet. 
Ska bli intressant... =) 
 
Ha de  gott mina vänner och fiender.
Min blogg, min skrift!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0