lördag den 14:e september 2013

Vi har lämnat sommaren bakom oas för i år och går in i hösten.
skulle man kunna säga men inte det. De är fortfarande varmt som satan ute, visserligen kallt på morgonen och kvällen men mitt på dagen är de runt 20 grader.
Hörde att de inte vart såhär varmt i september sedan 1900 talet.
Mjaa då blir de en sen vinter igen och långt till vår. Typiskt.!
Träningen fortsätter och de går bra, börjar tyvärr bli sjuk nu men ska köra lugnt så de inte blir för överansträngt för min lilla kropp. ;)
Buggen går också kalas och ja längtar tills vi är färdiga så vi kan åka ut och dansa loss till den musiken ja gillar bäst.
I morgon är det dop för fasters lilla tös Agnes i Ulrika kyrka. =)
Nu blir de chill resten av denna lördag.
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0