tisdag den 21:e Maj 2013

Ett inlägg här va ju inte igår.
Har inte så mycket och skriva om men nån information kanske jag ska kunna unna er.
I fredags blev det chill med Johanna, Dennis och Julia och gänget.
Himla trevligt faktiskt. =)
Lördagen blev kalas lugn och i söndags var jag nere i Aneby hos min kusin som tog konfirmation. =)
Denna helg som kommer nu är de fest på fredagen för Tessan som fyller år och på lördag är det dags för att åka till streetpack. =)
Full helg, men de är skoj =)
Annars trivs jag som fisken i vattnet med livet just nu bara att jag bråkar med en förkylning som inte vill ge med sig, hållt på nu i 5 veckor. Men de går la över till jag gifter mig som min mor alltid sa :P
Har bokat en resa till Turkiet den 10:e Augusti som jag ser fram emot som fan.
Är riktigt förväntas full av denna resa och kommer resa med min kära =)
Sommaren är full av utflykter och spännande saker som ska göras.
Ska väl förhoppningsvis få en lägenhet snart också. =)
Ha de gott mina vänner och fiender.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh din gris! Jag vill också åka till Turkiet!! Alla ska ju åka utomlands nu :( Hoppas att ni får riktigt trevligt för det är du fan värd! Bli inte för brun bara för jag tror jag kommer vara blekast i Linköping denna sommaren :p

2013-05-22 @ 11:53:08
Postat av: Elin

Hihi de ska bli otroligt skönt så de är obeskrivligt. Kommer sola åt dig med det lovar jag ;)
Haha nä de tror jag inte, finns alltid nån som är värre.
Snart får vi ta oss nått alkoholhaltigt ihop också ;)

2013-05-22 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0