Onsdag den 13:e Mars 2013

Hopp. Order om att jag bloggar dåligt så får väl slänga in ett inlägg här. =P
" De är bara att ordbajsa" Som min fina vän Sara sa =)
Gick på gåbandet på gymmet igår i 40 min, gick tydligen inte tillräckligt på jobbet så fortsatte på gymmet också.
I morgon kör vi igen =) Känns bra att ha fått en riktig rutin på jobb och gymmet =)
Sitter just nu och kollar på Mia på Grötö, hur jävla bra är inte det programmet då.? Gillar henne som fan =)
Snart är det helg och kryssning, taggar som fan.! 
Har fortfarande inte bestämt mig än om vad ja ska ha på mig så väskan som jag ska ha med mig kommer bli över full.! Men de bir nog bra =) Kul kommer de bli som fan iaf =D 
 
TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA.!!!
 
Nahe, lite plugg nu innan sängen kallar.!
 
Ha det gott mina vänner och fiender.!
 
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0