Måndag den 25:e Mars 2013

Så va de dammigt här igen. Lustigt de där. :P
Va på diabetes besök förra måndagen iaf och allt såg jätte bra ut. Mitt HbA1c värde hade sjunkit vilket va kanon plus att ja tappat lite kilon. Mitt blodtryck va lite lågt bara men de brukar de va så va inget konstigt. Annars såg allt kanon ut =)
Kryssningen som ja va på va så jävla as kul så ja kan knappt vänta tills det är dags igen.
Nu här näst är de födelsedags firande för mig, kommer bli en kanon kväll med brudarna ute. Sen ladda upp inför Tomas Ledin konsterten i april =)
Annars är det inget ut över de vanliga som händer.
Ha de gott mina vänner och fiender. !
Min blogg, min skrift!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0