Söndag den 9:e Juni 2013

Så Anna nu blev de rätt datum OCH månad :P
Har haft en sjukt rolig helg på Mantorp Park på Bug Run med fantastiska vänner.
Bugar och bockar för det alla som vart med. =)
I morgon vankas ny arbetsvecka, långt till ledighet igen men va gör de.?
Inatt blev jag faster igen till en underbar liten Agnes. Så otroligt söt. =)
Stort Grattis till min bror Fredrik och Tessan. =)
Så ska snart få sniffa bebis igen, lycklig faster =D
Nu blir det att kika på Brokeback Mountain på tv4 film och sen hoppas på att få lite food i magen.
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där! Rätt datum och månad gillar vi ;)

2013-06-09 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0