Söndag den 2:e maj 2013

Ja då var vi inne i Juni, officiellt sommar kan jag tycka. kunde ju hoppats på vädret kunde va detsamma men de lever ju ett eget liv.
Denna vecka är de kort vecka på jobbet.
Jobbar måndag-onsdag sen lång ledigt. Inte dumt de inte. Och veckan är fullspäckad. De ska fixas pass och träffa massa vänner och ordna med ditten och datten. Hejjah Elin.
Denna vecka ska ju skattepengarna komma också och de gör mig ingenting.
Nae nu blire chill innan bed time.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla Elin... Hur är det med dig och datum? Eller du kanske längtar tillbaka till Maj månad och det tråkiga vädret som var då? ;)

2013-06-06 @ 22:30:37
Postat av: Elin Andersson

Haha va faan. Ja blir månads blind :P

2013-06-09 @ 15:47:48
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0