Söndag den 16:e Juni 2013

Ännu en awsome helg är förbi. Fredagen spenderades med min fina vän Linda på 55:an. Senare kom bror in och gjorde oss sällskap. =)
På lördagen var det dags för Gatebil 2013, kom dit vid 12 tiden sen blev det en heldag/natt ute på Mantorp med fantastiska vänner. Tackar och bockar för det.
Och på köpet fick man en sjuhevetes solbränna på axlarna. Men va fan, de är ju standard för mig varje sommar. =P
Nu vankas det en ny arbetsvecka, en kortvecka dessutom då de är midsommar på fredag och man är ledig.
Och de tackar man ju inte nej till. =) 
Även denna vecka ska jag köra stenhårt på gymmet. Ser jag fram emot. Väskan är packad så nu jävlar. =)
Ha de gött mina vänner och fiender.
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0