Torsdag den 11:e Juli 2013

Första veckan på semestern rullar på bra.
Idag hoppade jag in och jobbade inför stägningen av Restaurangen.
Vi öppnar igen måndag den 5:e Augusti. 
Känns as långt dit och det är så mycket man vill hinna med å göra innan man ska börja jobba igen men har också en känsla av att allt kommer inte hinnas med. Man vill ju göra så mycket som möjligt.
Idag har jag även en sån där jobbig eftermiddag.
Skulle ta mitt insulin förut och har ju börjat ta i benen nu istället för magen,  har hållt på med det ett tag men de ja vill komma till är att de har blivit sååååå jäääävla kämpigt att ta insulinet om dagarna. 
Det gör ont varje jävla dag och jag byter plats varje gång men det spelar ingen roll utan det gör ont ändå.
Jag får fula jävla insulinknölar på benen som inte är så speciellt snyggt, folk frågar vad jag gjort, och de är bara piss på dom där jävla sprutorna just nu. 
Jag vill inte gå tillbaka till att ta i magen för min såkallade "insulinmage" har äntligen blivit mindre och jag trivs med mig själv mer och mer. 
Men jag fattar inte varför det inte kan finnas något annat sätt än att ta sprutor. 
Känns som att dom inte kommer fram till något utan ska bara ha massa jävla pengar till forskning hela tiden.
Jävla skit DIABETES!!!!! 
Tack för mig.!
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0