Tisdag den 2:e Juli 2013

Tiden bara springer iväg de är en sak som är säker.
Snart är det dags att gå på semester vilket ska bli skapligt skönt.
Vila upp sig och ha jävligt skoj i för hösten. Har massor som är inplanerat i sommar men vi får se hur mycket som blir av. =)
I lördags var de dop för min finaste gudtjejja. Hon va så duktig och dopet va jätte fint. =) <3 Tack Mia och Makus för den fantastiska dagen =)
På kvällen sen va de dags för lite Elin och Johanna tid vilket som alltid slutar i sjukt jävla as kul afton. =D <3
Igår vakna jag upp och va förkyld, tack för de.!! Men bättre nu innan man blir ledig.
Köpte mig en ny säng förra veckan och efter en vecka med den så vet jag nu vem jag ska gifta mig med om jag nu ska göra det. =) De bästa köp jag gjort i mitt liv.!
Första Augusti får jag ett eget place igen, alltid skönt att bo hemma hos mamma men nu vill jag ha mitt egna =)
Allt för denna gång.
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0