Söndag den 21:e Juli 2013

Okej så snart har alltså hela Juli gått också.?
Då är de bara 1 månad kvar till höst.? 
Inte okej tycker jag. 
Har visserligen mycket jag ser fram emot i höst som att börja träna ordentligt, fixa körkortet osv.
Nytt tänk på sin livsstil. =)
I morgon går jag in i vecka 3 på semestern. Vilket betyder 2 veckor kvar.
Ska försöka göra så mycket som möjligt faktiskt nu dom senaste 2 veckorna, 
försöka hitta på olika saker, åka iväg och göra massa skoj.
För sen nästa vecka är de flytt som gäller och då ska man försöka hinna med så mycket som möjligt innan man börjar arbetet igen. =) 
Idag har jag iaf haft en jätte trevlig dag med fina vänner. Underbart att umgås med vännerna. =)
Nu ska här sovas så man kommer upp skapligt i morgon och träna =)
 
Ha de gött mina vänner och fiender.!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0