Måndag den nått Juli 2013.

Har inte en aning om va de är för datum idag och tänker inte kolla upp de heller. För idag är de min första semester dag och behöver inte veta datum :)
Idag fick ja äntligen träffa Anna och Oskar, som ja längtat och så otroligt fin bebis. Stort grattis ännu en gång till er.
Efter de så åkte jag och Tobbe ut till kusten, super mysigt där ute. =)
Igår va ja med sara och edvin i svartefors och badade, va jätte länge sen ja fick träffa Eddie så de va på tiden nu =) <3
Efter att dom åkte va ja kvar med några andra, satt i min stol låste ut alla ljud omkring mig och bara tittade ut över vattnet och tänkte en jävla massa.
Senaste tiden har ja blivit så jävla känslig, kan börja gråta jätte lätt om jag tänker på vissa saker.
Känner att jag måste börja prioritera vissa saker för jag kan inte ha människor/saker i min omgivning som ger mig dålig energi. Jag gillar inte hur andra kan så lätt edömma va som är rätt och fel när dom inte ens själva vet det. Och hur kan andra säga va man ska göra och inte göra när man inte ens vart i den sitsen själv.?
Många frågor men de finns inga svar.
Nae nu ska här sovas.
Ha de gott mina vänner och fiender.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svaren kommer falla på plats av sig själv, utan att någon behöver säga dom till dig. Det är alltid du som har bäst svar på frågor som gäller dig själv <3

2013-07-10 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0