Tisdag den 22:e Januari 2013

Saker förändras och ibland kommer det saker i livet som man måste handskas med som man inte räknade med.
Man får inte va rädd för förändringar, det kan leda till något bra också.
Och efter regn kommer solsken.
Jag har lärt mig att för varje sak som sker som gör att man faller 1 steg bakåt så gör det bara mig starkare så ja kan gå 2 steg framåt. Ibland tar de längre tid än väntat men de blir oftast värt det i längden.!
Så jag kan ge alla en smäll på käften och
visa att jag faktiskt kan om jag bara vill.
Jag gör precis vad fan jag vill med mitt liv, jag ska inte behöva lyssna på vad som är rätt och fel. Jag har 2 föräldrar som uppfostrat mig fullkomligt ordentligt och gör jag fel eller misstag så är de nått som jag får handskas med då.
Allt sker av en anledning och det finns alltid en bra orsak till varför man säger/gör olika saker. Den respekten man ger mig får man tillbaka.
Nu work time!
Ha de gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!



Kommentarer
Postat av: sara

vad nu gumman? har försökt ringa dig, men du svarar ju inte :(
<3

2013-01-22 @ 23:15:56
URL: http://onelife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0