Söndag den 27:e Januari 2013

Då var det söndag igen. Förstår inte varför helgen går så fort. 
Men jävligt skoj har jag haft iaf. =)
I fredags blev det krogen med mina ladies. 
Väl på krogen under sentimmen blev det kaos faktiskt. 
Va en brud jävel som var onödigt dryg, som lyckades sparka mig i ansiktet precis vid tinningen och sen fick hon in en spark på mitt lår också. 
Ska tilläggas att jag inte rörde henne över huvudtaget.
Jag mår bra, pratade med 1177 förut och hon sa att bruden lyckades sparka mig på det känsligaste stället i ansiktet och idag och i morgon är dom 2 mest jobbiga dagarna med smärta och svullnad. 
Men jag skulle äta ipren och blir de värre i morgon så måste jag undersökas. 
Jag är bara lite svullen annars har jag mest ont. 
Och ett litet blåmärke på benet. Ja är viking! =) 
Igår lördag var det middag för bäste Tommy som fyller år i morgon.  =)
Sen drog dom vidare till Harrys och jag får till Street Pack för vinterfest.!
Tack alla inblandade för denna helg! =) 
Idag blir det lugnt, bror och svägerska kommer snart på middag sen blir det bara att ta det jävligt lugnt.
Ska hoppa in i en dush nu och bli människa igen tänkte jag. 
Skulle åkt in till stan idag och klippt mig men tar det i veckan =) 
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad va de för jävla idiot !!! ?? Usch människor alltså !
Hoppas du mår bättre snart :)

2013-01-27 @ 20:10:19
URL: http://www.nattstad.se/emiliakinna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0