Onsdag den 2:e Januari 2013

Oj här va det dammigt. 
Haft lite mycket att stå in under juletid som alla andra gjort. 
Men nu ska man väl försöka sig på detta igen =)
Jag har iaf haft en super härlig jul och nyår. 
Julen firades hemma hos mamma och nyåret ute hos min bror och svägerska i Linghem.
Hade riktigt skoj faktiskt så tack alla för det =) 
Fått många fina julklappar så ja är nöjd =)
Köpte ju 8:e säsongen av Greys Anatomy till mig själv i julklapp och den är snart slut! 
Måste vänta sjukt länge innan ja kan se 9:an då den fortfarande går på tv:n, tror ja iaf??
Annars va de la inte så mycket mer tror jag.
Hoppas alla har haft det bra iaf dessa dagar. 
Nu siktar vi in oss på det nya året med många roligheter och tråkigheter. =)
 
Följ mig på Instagram dumbo2011 
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0