Måndag den 28:e januari 2013

Så va de måndag igen. 
känns som att dagarna över lag går så jävla fort! 
Efter jobbet idag kom Sara och Edvin och hämtade upp mig. <3 Vi drog till ikea för lite mat och prat. 
Drog en sväng inne på ikano men hittade inget speciellt. 
Fick hem min tv idag också, så nu har ja en fullt fungerande tv igen! GÖTT.!!! =D
I morgon blir det en tripp till Linghem efter jobbet för lite mys med Mia och Amy!
Va 2 veckor sen nu så nu är det dags igen!! =) 
Har inte velat träffa dom eftersom jag vart sjuk men nu ska det nog inte göra nått. =) 
Nae nu blir det att krypa ner i sängen innan mina ögon inte orkar hållas uppe mer.
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0