Lördag den 5:e Januari 2013

Igår var jag hemma hos familjen Persson/Sandberg för lite fika och så att Julia kunde få sina julklappar =)
Hon blev glad så då är jag glad =) 
Fick även träffa Familjen Sarajärvi och mysa med lill fisen Sirii =)
Efter det blev det en tripp till Stockholm då Malin va chafför och vi passade på att hälsa på Emma och Fekke. =)
Idag blir det nog lugnt, inget planerat så tänker ta kvällen som den kommer.
Suttit och kollat lite när buggkurserna börjar igen så i februari är det dags! =)
I morgon kommer Mia och Amy hit, va ett tag sen nu som jag träffa dom och Amy har blivit stor nu så i morgon blir det massa mys =D Så kanske ja får hem en 50" tv i morgon också, kan ja kasta min 46, ska klippa av sladden så ingen kan använda den ;) 
På  måndag börjar jag min fastanställning! GÖTT SA JAG!!!!!!!! =D
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0