Lördag den 19:e Januari 2013

Har försökt blogga genom mobilen sen förra fredagen men det har inte funkat. 
Va tydligen inte bara jag som haft problem med appen. 
Men nu hade ja lite tid över så kör genom datorn =) 
Förra fredagen iaf den 11:e januari så hade jag haft Diabetes i 12 år. 
Tiden går sjukt fort!
Och jag kommer nog aldrig lära mig att acceptera att jag aktiskt ska ha de här hela mitt liv.!
Men min Diabetes har ju ändå på nått sätt format mig till den människa jag är idag! =)
I fredgas fyllde även min underbara älskade unge Julia 2 år! <3 
Du är redan 2 år och jag kommer gå brevid dig så länge som du vill och tant Elin kommer ALLTID älska dig! =) <3
På jobbet rullar det på kanon, jag och chefen fungerar super bra ihop! Känns rikitgt bra! =) 
Nae nu tänkte ja slänga in lite bilder! 
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0